Pojkväll hemma hos Robin.

Sitter just nu i skolans datasal. Igår var jag på pojk kväll hemma hos Robin. Min bästis Christoffer, min kille Robert och hans bästis Robin var hos Robin och spelade Xbox 360. Vi körde Soul Calibur 4, Halo och nått japanskt spel som jag inte ved vad det heter, men man var en ninja och skulle smyga runt och attackera folk med sitt svärd, man kunde klättra på väggar och i taket ( inte Ninja Gaiden ).. Jag satt där och tittade på, tillsammans med Robins tjej Carro. Carro hade förberett sig och tagit med sig en bärbar dator och satt och körde spel på den. Men jag satt där och var rastlös istället. Så jag bestämde mig för att fylla på grabbarnas spelförråd, det vill säga Coca Cola och godis. Sen körde Christoffer hem Robert och Carro till skärblacka och sen mig till Vilbergen. Och när jag kom hem så duschade jag och sen var jag så trött så jag somnade direkt, Och kattungen Sinister låg och kurrade på min mage, det var jättemysigt...,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0